Konsultantka

Świat opinii w internecie bardzo szybko rośnie. Moja koleżanka Katarzyna Samosik o której już pisałem w poprzednim poście prowadzi również podobny blog.

Na swoich profilach społecznościowych promuje taki blog z opiniami.

Kasia jako DJ i copywriter


w serwisie PromoDJ zamieszcza link do swojego bloga z recenzjami na temat produktów kosmetycznych:

http://promodj.com/Katarzyna.Samosik
Bardzo lubię słuchać i tworzyć muzykę. Jest to taka odskocznia od mojej pracy w której zajmuję się pisaniem tekstów. 

Każdy człowiek ma wiele zainteresowań dlatego nie jest niczym niezwykłym, że ona zajmuje się zarówno muzyką (jako DJ) jak i copywritingiem.

Serwis foto/video

Tutaj Kasia pokazuje swoje fotki i materiały video.

Oczywiście również promuje serwis Konsultantka na który i ja bardzo serdecznie zapraszam:

http://www.mobypicture.com/user/katarzynasamosik/

Interesuję się kosmetykami, pisze na ten temat na swoim blogu. Ostatnio bardzo zainteresował mnie krem na zmarszczki Hydroface.

Przy okazji MobyPicture to na prawdę bardzo ciekawy serwis, który może ułatwić nam pokazanie się całemu światu. Każdy twórca zdjęć, grafik powinien się nim zainteresować.

This entry was posted in . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Borowik suszony Devaldano

Borowik suszony Devaldano – niezrównany aromat i smak króla leśnych grzybów w twojej kuchni przez cały rok. Borowik suszony Devaldano to p...